| Jobban belegondolva nem sok köze van a két helyzetnek egymásoz, mert az Élőholt vándor egy konkrétan lehatárolt lapcsoportból tud csak válogatni. A Sötét elf nekromantánál mindig az lett volna a jobb, ha a kör végéig berakta volna az effektet és akár ugyanarra a lényre kétszer is használható lett volna (pl Temetőlidérc). De az ítélet mindig az volt, hogy az egy "célzás". |
Na, elsore rossz topicba irtam, igy beirom ide is:
Lunarisz az ejszaka urnoje FAq-ja hibas. Nem ad maganak alomjelzot, mert:
21.19.1. Ha egy lap a lapkijátszáshoz kapcsolódó állandóan működő vagy automatikus képességgel rendelkezik, akkor a saját kijátszását ezen kapcsolódó hatás szempontjából még figyelmen kívül kell hagyni. |
| Hát, nem tudom. Ugye nincs kiírva, hogy "szabálylapra és követőre is hat". De ugyanakkor ott van a "minden". Abba pedig azok is beletartoznak. Mint egyes lapokon a "mindenképp/semmiképp". |
Ebben még én is bizonyalan voltam, mivel ezt a dolgot kétféleképp is lehet nézni:
1. A lapok háló képességét módosítjuk. Ez esetben nem lehet hatni a narancslapokra.
2. A lap hatása a szabályt változtatja meg. Ebben az esetben működik a dolog.
János az 1-es pontra szavazott, de majd próbálok még keresni hasonló módon működő lapokat, képességeket. |
Mi történik, ha mindkét játékosnál játékban van A szabadság hírnöke?
Ez két egymásnak ellentmondó hatás, ilyenkor mindig a később kijátszott lap hatása érvényesül (Kódex 102.3). Itt jegyezzük meg, hogy A szabadság hírnöke nem tudja módosítani a szabálylap, követő (pl. Hálócsapda,Tarrgeth) vagy forrásra immunis lap által adott hálót (Kódex 99.1. kiegészítése).
Én azt hittem, hogy ez a narancslapokra is hat, akkor lenne a perfekt side lap. |
A sötét elf nekromanta feltámad képességet ad max. 2 lényednek, így ki kell jelölnöd, hogy mely lények kapják meg ezt a képességet.
Az élőholt vándort is lehetett volna így írni, de a jelenlegi szöveggel kicsit nagyobb szabadságot adunk a kijátszójának. |
Mikor kell eldöntenem, hogy az Élőholt vándor által generált lapok közül melyiket játszhatom ki a kör végéig?
Ez egy állandó hatás, mint a Temető vagy a Kifordított varázsdoboz, addig érvényben marad, amíg az egyik lapot meg nem próbálom kijátszani, és elég akkor döntenem.
Ez érdekes. Ezek szerint a Sötét elf nekromanta (2022) lap is így működik? Mert azt nekem a versenybírók mindig úgy ítélték, hogy a Jelenés elhasználásának a pillanatában kell elöntenem, hogy mi fog feltámadni. Az mitől működik máshogyan? | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|